اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد عرفان در نظر شاعران و در 44 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
از بين راههاي خداشناسي، عارفان، راه انفسي را برتر از راه آفاقي ميدانند خودشناسي امكان رسوخ بي واسطة بشر به تجلي الهي و درك آن را براي او ميسر ميسازد بعلاوه ميتوان با آينه قرار دادن صفات انساني براي صفات الهي، شناختي نزديكتر از اسماء الهي بدست آورد. عارفان مسلمان براساس الهامي كه از آيات و احاديث بويژه حديث« من عرف نفسه (فقد) عرف ربه» گرفتهاند. به ...
4364
از بين راههاي خداشناسي، عارفان، راه انفسي را برتر از راه آفاقي ميدانند خودشناسي امكان رسوخ بي واسطة بشر به تجلي الهي و درك آن را براي او ميسر ميسازد بعلاوه ميتوان با آينه قرار دادن صفات انساني براي صفات الهي، شناختي نزديكتر از اسماء الهي بدست آورد. عارفان مسلمان براساس الهامي كه از آيات و احاديث بويژه حديث« من عرف نفسه (فقد) عرف ربه» گرفتهاند. به ...
4364
اين مطلب از مطالب آزاد موجود در اينترنت جمع آوري شده است و در مورد عرفان در نظر شاعران و در 44 صفحه مي باشد و در زير قسمتي از متن آورده شده است :
از بين راههاي خداشناسي، عارفان، راه انفسي را برتر از راه آفاقي ميدانند خودشناسي امكان رسوخ بي واسطة بشر به تجلي الهي و درك آن را براي او ميسر ميسازد بعلاوه ميتوان با آينه قرار دادن صفات انساني براي صفات الهي، شناختي نزديكتر از اسماء الهي بدست آورد. عارفان مسلمان براساس الهامي كه از آيات و احاديث بويژه حديث« من عرف نفسه (فقد) عرف ربه» گرفتهاند. به ...
4364
از بين راههاي خداشناسي، عارفان، راه انفسي را برتر از راه آفاقي ميدانند خودشناسي امكان رسوخ بي واسطة بشر به تجلي الهي و درك آن را براي او ميسر ميسازد بعلاوه ميتوان با آينه قرار دادن صفات انساني براي صفات الهي، شناختي نزديكتر از اسماء الهي بدست آورد. عارفان مسلمان براساس الهامي كه از آيات و احاديث بويژه حديث« من عرف نفسه (فقد) عرف ربه» گرفتهاند. به ...
4364